Bytte Brukernavn

Alt om geocaching
Svar
VetleCool2000
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:ons 24 jul 2013 13:42
Bytte Brukernavn

Legg inn av VetleCool2000 » tir 03 sep 2013 13:31

En ting jeg lurer på.
Fant ut at det er lett og bytte brukernavn, men rett før jeg skulle fjøre det, slo det ned en tanke.
Hva skjer hvis CO sjekker cashen, og du har jo logget med det gamle navnet.
Da har vel han rett til og slette loggen?

Takk for svar :)

Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Innlegg:356
Registrert:tir 11 jan 2011 20:14
Sted:Tromsø

Re: Bytte Brukernavn

Legg inn av Kjedalen » tir 03 sep 2013 18:24

Før man sletter en logg bør man sende en PM til logger og eventuelt be om ei forklaring. Et navneskifte kan da bli oppklart.

Ellers synes jeg normalt det er en uting med unødvendige navneskifter. Ved registrering bør man tenke seg godt om og velge et navn man tror man kan leve med "for ever". Men jeg skjønner jo godt i ditt tilfelle at du nå ønsker å bytte navn. Det kan ikke være helt enkelt å logge en nano med dette navnet! :lol:
BildeBilde

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: Bytte Brukernavn

Legg inn av GorgonVaktmester » tir 03 sep 2013 22:47

Kjedalen skrev:Det kan ikke være helt enkelt å logge en nano med dette navnet! :lol:
Jeg har også et langt navn, men nanologging er ikke noe stort problem. Litt avhengig av plassen logger jeg "GorgonV" eller bare "GV". De fleste nick kan forkortes... "VetleCool2000" kan bli "VC2k".

Nå tror jeg ikke det er noe stort problem. For det første tror jeg det er ganske mange eiere som aldri sjekker loggene sine på den måten. For det andre, hvis cacheeier er LITT våken vil han se at han har en logg i loggboken som ikke har logget på nett, og en logg på nett som han ikke finner i loggboken, og de har samme dato...

Skulle det likevel skje at en eier sletter en logg vil du få en mail om det. Det er ikke mulig for en cacheeier å slette en logg uten at den som har logget får melding om det. Da kan i så fall du kontakte cacheeier og forklare situasjonen så tenker jeg det ordner seg :wink:
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

VetleCool2000
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:ons 24 jul 2013 13:42

Re: Bytte Brukernavn

Legg inn av VetleCool2000 » ons 04 sep 2013 16:41

Tusen takk :)

Svar