Legge inn Geocacher på en GPS

Alt om geocaching
Svar
sauraman37
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:3
Registrert:man 25 mar 2013 19:25
Legge inn Geocacher på en GPS

Legg inn av sauraman37 » man 25 mar 2013 19:29

Halla!
Jeg har nå kjøpt en ny Magellan eXplorist GC (ettersom jeg klarte å miste min gamle på en cachetur -.-), også lurte jeg på hvordan jeg kan legge inn Geocachene i nærområdet mitt på den? På den gamle fikk jeg hjelp til å legge inn hele Rogaland og en liten del av Danmark, uten å sidde å manuelt legge inn en og en. Hvordan gjør jeg det?

Takk for svar :D

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: Legge inn Geocacher på en GPS

Legg inn av mamoreb » man 25 mar 2013 19:36

Hei!

Er du premium-medlem på geocaching.com? I tilfelle er det veldig greit å bruke Pocket Queries til det du spør om. Det er littegrann å sette seg inn i med én gang, men veldig effektivt og lettvint etter hvert.

På wiki-sidene våre kan du lese mer om Pocket Queries:
http://wiki.gcinfo.no/Pocket_query

Hvis du ikke er premium-medlem, vet jeg ikke om det finnes noen annen utvei enn å laste over en og en geocache.
Bilde

sauraman37
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:3
Registrert:man 25 mar 2013 19:25

Re: Legge inn Geocacher på en GPS

Legg inn av sauraman37 » man 25 mar 2013 19:41

mamoreb skrev:Hei!

Er du premium-medlem på geocaching.com? I tilfelle er det veldig greit å bruke Pocket Queries til det du spør om. Det er littegrann å sette seg inn i med én gang, men veldig effektivt og lettvint etter hvert.

På wiki-sidene våre kan du lese mer om Pocket Queries:
http://wiki.gcinfo.no/Pocket_query

Hvis du ikke er premium-medlem, vet jeg ikke om det finnes noen annen utvei enn å laste over en og en geocache.
ops, glømte å nevne at jeg er premium ja ;) Tenkte kanskje at det var pocket Queries men husker ikke helt hva dette er ettersom jeg ikke har geocachet siden sist sommer :shock: Skal prøve å sette meg inn i det igjen da, tusen takk for hjelpen :D

sauraman37
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:3
Registrert:man 25 mar 2013 19:25

Re: Legge inn Geocacher på en GPS

Legg inn av sauraman37 » man 25 mar 2013 20:23

mamoreb skrev:Hei!

Er du premium-medlem på geocaching.com? I tilfelle er det veldig greit å bruke Pocket Queries til det du spør om. Det er littegrann å sette seg inn i med én gang, men veldig effektivt og lettvint etter hvert.

På wiki-sidene våre kan du lese mer om Pocket Queries:
http://wiki.gcinfo.no/Pocket_query

Hvis du ikke er premium-medlem, vet jeg ikke om det finnes noen annen utvei enn å laste over en og en geocache.
Nå har jeg laget en pocket query, hvor lang tid tar det før jeg får mailen med .gpx filen? Eller har jeg misforstått noe nå..?

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: Legge inn Geocacher på en GPS

Legg inn av mamoreb » man 25 mar 2013 20:41

Når man bestiller en helt ny pocket query, pleier det bare å ta noen minutter før den er ferdig. Men det er bare de med max 500 geocacher som kommer på mail. Er det mer enn 500, må du laste ned fra pocket query-siden på profilen din. Det er en egen "tab" som heter "Pocket Queries Ready for Download".
Bilde

Brukeravatar
sven-egil
Senior
Senior
Innlegg:1131
Registrert:ons 17 jun 2009 18:56
Sted:Åros i Røken. Buskerud
Kontakt:

Re: Legge inn Geocacher på en GPS

Legg inn av sven-egil » man 25 mar 2013 21:01

Har du huket av for riktig dag?

Det er det mange som glemmer i farten :wink:
Bilde Bilde Bilde

Svar