Jule-Drammen 2012

Alt om geocaching
Raggsokk
Senior
Senior
Sted: Nedre Eiker

Re: Jule-Drammen 2012

Legg inn av Raggsokk » tir 25 des 2012 15:14

Da kan jeg melde at bonuscachen for årets julekalender er utplassert og kan finnes. Prinsippet er det samme som i fjor, men tallet er altså 27 i år istedet for 23. Intet stort avvik fra nullpunktet i år; jeg fikk selv 1 meter. Det er mye snø, truger er nok det beste fottøyet selv om jeg gikk på ski. Jeg sender cachen til publisering når jeg kommer hjem, men for de som kan tenke seg en prefind-utfordring er det tillatt. Det ligger 5 prefind-sertifikater i boksen til eventuelle som logger før publisering. Jeg anser første finner ETTER publisering som FTF, men dere står selvfølgelig fritt til å kalle dere hva dere vil etter egen overbevisning skulle dere finne den før det. God tur!
- Raggsokk

Bilde

Raggsokk
Senior
Senior
Sted: Nedre Eiker

Legg inn av Raggsokk » fre 28 des 2012 11:05

Da kalenderen er over for i år benytter jeg anledningen til å takke samtlige utleggere og reviewere for en super innsats. Det var gledelig å se at oppmøtet og det sosiale var minst like bra som i fjor, selv om jeg ikke fikk blitt med på så mye som jeg kunne ønske meg. Jeg trøster meg med at cachene fortsatt ligger der og venter på besøk.

En siste oppfordring til cacheeierne fra meg er å endre navnet på cachen typisk mot slutten av januar, slik at "Jule-Drammen" og lukenummeret fjernes fra cachenavnet og legges nede i beskrivelsen et sted. Husk også å fjerne godteri og andre matvarer som kan mugne eller tiltrekke seg skogens dyr etter en rimelig tid.

Håper på like bra oppslutning ved neste års kalender! Ha en fortsatt god jul, og godt nytt cacheår!
- Raggsokk

Bilde

marlin85
Bruker
Bruker
Sted: Lier

Legg inn av marlin85 » fre 28 des 2012 16:04

Må igjen takke for en nok en fin serie. Jeg fikk tatt en liten "opprydning" 24.des, noe jeg er glad for. Har ligget rett ut med feber og det som hører med siden da og alt av cache planer i jula har gått i vasken :(
Ser at det er ett hull i alle fall i serie(?)

Det blir vell ett event på nyåret og da gleder vi oss til å treffe alle sammen igjen :)

Ønsker alle et riktig godt nytt år :)
Bilde

Bilde

Svar