Groundspeak har visst "Trackable week" denne uken. Jeg kunne godt tenke meg å se flere reisevenner i omløp i Norge, så da drar jeg igang en "cointest" igjen, i håp om å inspirere til at man sender ut reisevenner.
En cointest er en konkurranse (engelsk "contest") der du kan vinne en geocoin. Altså en coIntest.

REGLER:
1. Du deltar i "cointesten" ved å poste et svar på dette innlegget, der du skriver hva slags oppdrag (mission) du ville gitt en geocoin hvis du skulle sende en ut på reise i dag.
2. Hvert medlem av forumet kan delta én gang.
3. Frist for å delta er 28. september kl 23.59.
4. Jeg bruker en tilfeldig nummer-generator for å trekke ut et innlegg-nummer som vinner. Jeg kommer altså ikke til å velge ut det "beste" svaret, men jeg blir glad om dere er kreative. Skulle jeg trekke ut et innlegg som ikke er gyldig som deltagelse (kommentarer på andres innlegg e.l.), trekker jeg på nytt.
5. Den som vinner kan gjøre hva man vil med geocoinen - sende den ut på det oppdraget man beskrev, velge et annet oppdrag, putte den i skuffen, gi den til bikkja, e.l. Den er din.
6. Hvilken geocoin man vinner er hemmelig inntil videre - jeg plukker den ut av skuffen min og sender den i posten etter fristen.
7. Hvis det viser seg at jeg bør lage noen flere regler, har jeg lov til det.