Da er kaninjakten i gang på Østlandet
Hvem blir den første til å rekke over alt??? Lykke til i alle fall til de som prøver seg....
Da er kaninjakten i gang på Østlandet
Veel.... Jeg har i alle fall fått logget en kanin. Glimrende serie, spennende tema!
kosunde
kosunde
- TeamHatlAnd
- Bruker

Re: Da er kaninjakten i gang på Østlandet
Det er bare å kaste seg i bilen, det er fortsatt mulighet for FTFer
Kaninjakt?
Det er snakk om den store cache-serien "Onkel Sams kaniner". Det er til sammen 22 cacher. Du kan jo starte her, f.eks.: http://coord.info/GC3BAYY
Det er mulig temaet ikke er superspennende for de som ikke opplevde den kalde krigen (på nært eller fjernt hold), men det er uansett - som kosunde sier i en logg - en alternativ utfordring i forhold til powertrails. Om ikke annet så setter den et lite lys på hvor intenst det egentlig var her på NATOs nordflanke utover 60-, 70- og 80-årene. Serien ligger litt utenfor det jeg klarer på mine korte geocaching-stunt i løpet av en måned, men det ser fryktelig spennende ut!
Det er mulig temaet ikke er superspennende for de som ikke opplevde den kalde krigen (på nært eller fjernt hold), men det er uansett - som kosunde sier i en logg - en alternativ utfordring i forhold til powertrails. Om ikke annet så setter den et lite lys på hvor intenst det egentlig var her på NATOs nordflanke utover 60-, 70- og 80-årene. Serien ligger litt utenfor det jeg klarer på mine korte geocaching-stunt i løpet av en måned, men det ser fryktelig spennende ut!
Det er utrolig flott med en slik serie. Masse arbeid må ligge bak, og ikke minst samarbeid! Ser det er mange nicks som har bokser ute i serien. Det er fint med serier som ikke henger langs en vei, men som både forteller en historie og krever litt fotarbeid. Gleder meg til å lete etter disse!