Bytteting

Alt om geocaching
Brukeravatar
synsol
Junior
Junior
Innlegg:75
Registrert:man 23 aug 2010 17:48
Sted:Birkeland
Re: Bytteting

Legg inn av synsol » fre 27 apr 2012 09:07

Lurt Avigerus. Når man skal finne en serie cacher hadde det vært ekstra morsomt å komme til luksusbokser med fint innhold. Det som er dumt er vel at mange bare tar de fine tingene fordi de ikke har med seg noe likt å bytte. Fin idè uansett.
Jeg for min del ser alltid først etter TB og coins, og synes det er dumt at kartet på geocaching.com ikke lenger viser en egen fane for TB'er når man klikker på en cache på kartet...
I'd rather be geocaching..

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: Bytteting

Legg inn av avigerus » fre 27 apr 2012 10:05

hehe..
Joda, du finner nok TB og coins også i vår Luxus PT, men da med noen som ikke er registrert enda.. Altså, en kan bytte til seg en coin eller TB som en så selv kan registrere og eie. Merk, dette er bytteting...ikke gaver.
Vi har forresten en stor bytteeske klar med påfyll i tilfelle "plyndrere", men siden serien er for PM og det står klart at det ikke er gaver, håper vi jo på at de som kan lese, skjønner såpass og er reale når de finner boksene.
Bilde

Brukeravatar
synsol
Junior
Junior
Innlegg:75
Registrert:man 23 aug 2010 17:48
Sted:Birkeland

Re: Bytteting

Legg inn av synsol » fre 27 apr 2012 10:32

Skjønner at jeg må ta med meg coins og fine bytteting når vi drar til Dalen som planlagt en helg i vår. Vi har sett oss ut Ravnejuvvegen som et av målene :)
I'd rather be geocaching..

Svar