Oslo adventskalender 2011

Alt om geocaching
Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo
Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av mamoreb » tir 25 okt 2011 16:25

bjornda skrev:
mamoreb skrev:Det ser vi vel an litt uti desember, tenker jeg?
Reviewer vil ha inn oppføringene i god tid før publisering og låse de, så det kan bli i knappeste laget. Og helt sikkert lenge
før man vet noe om det blir mye eller lite snø.
Jeg kommer uansett til å legge begge alternativene helt klare i andre del av november - både boks på plassen sin, og beskrivelse i orden. Da burde det ikke være noe problem å få låst begge, med info om publiseringsdato senere? Eller?

At den ene sannsynligvis ikke kommer med i desember, betyr jo bare litt mer moro i januar eller februar. Eller er det problematisk å ha oppføringer liggende låst uten planlagt publiseringsdato?

Jeg kommer jo til å skrive 13. desember på den ene, men hvis det ligger en meter snø når dagen nærmer seg, vil jeg ønske å få publisert den andre i stedet. Er det OK?
Bilde

Brukeravatar
bjornda
Bruker
Bruker
Innlegg:217
Registrert:lør 15 nov 2008 15:18

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av bjornda » tir 25 okt 2011 16:52

mamoreb skrev:
bjornda skrev:
mamoreb skrev:Det ser vi vel an litt uti desember, tenker jeg?
Reviewer vil ha inn oppføringene i god tid før publisering og låse de, så det kan bli i knappeste laget. Og helt sikkert lenge
før man vet noe om det blir mye eller lite snø.
Jeg kommer uansett til å legge begge alternativene helt klare i andre del av november - både boks på plassen sin, og beskrivelse i orden. Da burde det ikke være noe problem å få låst begge, med info om publiseringsdato senere? Eller?

At den ene sannsynligvis ikke kommer med i desember, betyr jo bare litt mer moro i januar eller februar. Eller er det problematisk å ha oppføringer liggende låst uten planlagt publiseringsdato?

Jeg kommer jo til å skrive 13. desember på den ene, men hvis det ligger en meter snø når dagen nærmer seg, vil jeg ønske å få publisert den andre i stedet. Er det OK?
Dette må nesten en av reviewerne svare på, men det høres jo greit ut synes jeg så lenge boksene er på plass og koordinatene er sjekket ut som OK og låst.

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av utpaaturaldrisur » tir 25 okt 2011 19:58

Khamelen skrev:Har aldri lagt ut en cache før, men siden det er vanskelig å fylle opp dagene så kan jeg vel prøve meg. 15. f.eks?
Flott!

Det er den rette ånden :D

Ikke nøl med å ta kontakt med noen erfarne utleggere eller lag en tråd på Gcinfo om du lurer på noe. Det kan kanskje være greit å starte litt tidlig så det ikke blir stress for deg mot slutten.

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av utpaaturaldrisur » tir 25 okt 2011 20:03

mamoreb skrev:
bjornda skrev:
mamoreb skrev:Det ser vi vel an litt uti desember, tenker jeg?
Reviewer vil ha inn oppføringene i god tid før publisering og låse de, så det kan bli i knappeste laget. Og helt sikkert lenge
før man vet noe om det blir mye eller lite snø.
Jeg kommer uansett til å legge begge alternativene helt klare i andre del av november - både boks på plassen sin, og beskrivelse i orden. Da burde det ikke være noe problem å få låst begge, med info om publiseringsdato senere? Eller?

At den ene sannsynligvis ikke kommer med i desember, betyr jo bare litt mer moro i januar eller februar. Eller er det problematisk å ha oppføringer liggende låst uten planlagt publiseringsdato?

Jeg kommer jo til å skrive 13. desember på den ene, men hvis det ligger en meter snø når dagen nærmer seg, vil jeg ønske å få publisert den andre i stedet. Er det OK?
Veldig bra mamoreb,

Ikke noe halvveis :D :D

Enig med Bjornda, sjekk av med reviewerne i god tid så finner dere sikkert en løsning sammen.

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av utpaaturaldrisur » tir 25 okt 2011 20:06

Hallo folkens,

Da har to ny meldt seg på (mamoreb og khamelen) og det er 7 luker igjen å fylle.

Venter i spenning på neste cacher som melder seg.........

Mor
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:10
Registrert:tor 23 jul 2009 21:10

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av Mor » tor 27 okt 2011 20:54

En adventskalender må jo fylles opp. 14.desember kan passe. Oslo Vest eller Sentrum, mer vet jeg ikke selv foreløpig :-)

Mor

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av utpaaturaldrisur » tor 27 okt 2011 21:00

Takk, Mor.

Godt å se at flere melder seg på.

Da er det 6 luker igjen og de fylles ikke av seg selv. Kom igjen, kjære geocacher kollega, ta ansvar og meld deg på!

_____
Utpaaturaldrisur

Torilk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:6
Registrert:søn 13 apr 2008 09:56
Sted:Bærum

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av Torilk » fre 28 okt 2011 10:14

Ja, ja, ja. Jeg gir etter for "maset" til utpaaturaldrisur og melder meg som utlegger på 21. desember :)

Team TorilK (som i tillegg til Toril består av Marianne, Milla og Enzo
TorilK

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av utpaaturaldrisur » fre 28 okt 2011 10:38

Torilk skrev:Ja, ja, ja. Jeg gir etter for "maset" til utpaaturaldrisur og melder meg som utlegger på 21. desember :)

Team TorilK (som i tillegg til Toril består av Marianne, Milla og Enzo
Fint at det nytter å mase :lol:

Takk og takk.

Flere som melder seg på?

Tim1001
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:43
Registrert:ons 02 jun 2010 08:07

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av Tim1001 » fre 28 okt 2011 16:37

Hei. Hvilke datoer er igjen ?. :)

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av utpaaturaldrisur » fre 28 okt 2011 17:08

Tim1001 skrev:Hei. Hvilke datoer er igjen ?. :)
Sjekk ut denne siden
viewtopic.php?t=2618#p29350

_____
Utpaaturaldrisur

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Re: Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av utpaaturaldrisur » fre 28 okt 2011 17:14

utpaaturaldrisur skrev:
Tim1001 skrev:Hei. Hvilke datoer er igjen ?. :)
Sjekk ut denne siden
viewtopic.php?t=2618#p29350

_____
Utpaaturaldrisur
Det ble litt kål med pekeren (tapatalk og jeg er ikke helt venner).
Gå derfor i begynnelsen av denne tråden og se etter pekeren hvor adventssiden er. Eller gå til startsiden og let etter adventslistene på menyen. Der finner du oversikten du leter etter.

_____
Utpaaturaldrisur

E-Lie
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:man 04 jul 2011 14:46

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av E-Lie » lør 29 okt 2011 23:56

Nå føler jeg meg riktig uerfarne! Jeg finner ikke kalenderen for Oslo og kan følgelig ikke se hvilke datoer som er ledige. Dette kunne jeg tenke meg å være med på! Har aldri lagt ut noen Cach før og vil veldig gjerne lære. Tror jeg har et perfekt sted like ved der jeg bor ( mer enn 160 meter fra nærmeste, men likefullt så nære at jeg kan tusle ut i tøfler(nesten)

Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av Synth75 » søn 30 okt 2011 00:01

Ellinormor skrev:Nå føler jeg meg riktig uerfarne! Jeg finner ikke kalenderen for Oslo og kan følgelig ikke se hvilke datoer som er ledige. Dette kunne jeg tenke meg å være med på! Har aldri lagt ut noen Cach før og vil veldig gjerne lære. Tror jeg har et perfekt sted like ved der jeg bor ( mer enn 160 meter fra nærmeste, men likefullt så nære at jeg kan tusle ut i tøfler(nesten)
Første innlegg i denne tråden har en link til kalenderen. Du kan også finne den ved å gå inn på forsiden på gcinfo.no og klikke på "Adventscaching".

fotimyr
Bruker
Bruker
Innlegg:263
Registrert:ons 13 jul 2011 19:51

Re: Oslo adventskalender 2011

Legg inn av fotimyr » søn 30 okt 2011 00:14

Jeg har boks, logg og koordinater klare til en cache, så det er vel for dumt å ikke la den bli en adventscache. Ser 5. desember er ledig ;)

Svar