FTF-sertifikat

Alt om geocaching
Brukeravatar
team fredrune
Bruker
Bruker
Sted: Sandefjord
Kontakt:

Re: FTF-sertifikat

Legg inn av team fredrune » tir 05 jul 2011 00:08

Har faktisk alle ftf lappene liggende i vår store geocache kasse :D

fikk forøvrig en FTF 50-60 mil hjemmefra i ferien! Det smaker altså!
Åndalsnes ruler 8)
TEAM FREDRUNE
består av:
Fred Rune Nilsen
Ågot Nilsen
Bilde

Brukeravatar
Asolli
Junior
Junior
Sted: Molde

Legg inn av Asolli » tir 03 jan 2012 14:21

Heisann. Jeg er fersk cacheutlegger, og har til nå lagt ut så små "skatter" at det ikke var plass til noe FTF-sertifikat oppi beholderen(e).
Jeg har sittet på Pc'en og spikket og mekket, tenkte å lage noen fine personlige FTF-sertifikater og sende til FTF-ene, men jeg blir liksom ikke helt fornøyd med resultatet.
Har noen tips til hva slags program som egner seg bra til å lage slike sertifikater?

Hilsen Asoli

Brukeravatar
Asolli
Junior
Junior
Sted: Molde

Legg inn av Asolli » tir 03 jan 2012 15:32

Har forresten anskaffet noen FTF-pins også. Hva syns folk om disse? Er de kjedelige, eller hva? Vil "folk" helst ha FTF-sertifikater, eller er det mer stas med Pin?

Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Sted: Tromsø

Legg inn av Kjedalen » tir 03 jan 2012 18:52

Jeg har fått meg en del FTF-pins, og synes de er veldig fine. Og i alle fall veldig mye bedre enn ingenting! Foreløpig har jeg (dessverre) ennå ikke funnet noen FTF-sertifikater, men ser ikke bort fra at jeg ville bli minst like glad for et slik. Jeg forestiller meg at det kan være gjevt å få et FTFC som viser hvilken cache jeg var først på. Til alle mine utlagte cacher har jeg lagd FTFC, og håper at i alle fall en del av FTF'erne har satt pris på dem. Jeg er likevel realistisk nok til å regne med at en del kan ha gått rett i søpla :grr: Jeg har riktignok ikke vært mer avansert enn at jeg har tatt utgangspunkt i det FTFC som ligger her på GCinfo og brukt Word til litt flikking (blant annet lagt inn cache- og eiernavn) og produsert dem i A6-format. De fleste er også blitt laminert.
BildeBilde

Brukeravatar
Tique
Bruker
Bruker
Sted: Tromsø

Legg inn av Tique » tir 03 jan 2012 20:37

Kjedalen skrev: Til alle mine utlagte cacher har jeg lagd FTFC, og håper at i alle fall en del av FTF'erne har satt pris på dem. Jeg er likevel realistisk nok til å regne med at en del kan ha gått rett i søpla :grr:
Jeg har jo funnet noen av disse, og her blir de definitivt satt pris på :D I søpla går de i hvert fall ikke :non:
Bilde

TinkaB
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av TinkaB » tor 23 feb 2012 10:57

Jeg publiserer FTF serfikatene på cachens side : Syntes det funker greit fått pos tilbakemeld . de kan da laste den ned selv ellerd :o e kan ta kontalkt for andre løsninger
mvh
TinkaB

TinkaB
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av TinkaB » fre 24 feb 2012 12:46

angående pc verktøy er Photoshop selvfølgelig det ultimate da det holder alle dører, vinduer åpne for kreativitet i alle retninger .
mvh Tinka B

Svar