Stjålet K1 fuglekasser - hva skal man gjøre?

Alt om geocaching
Svar
AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker
Innlegg:108
Registrert:man 27 jul 2009 20:11
Stjålet K1 fuglekasser - hva skal man gjøre?

Legg inn av AAHydeAndSeek » lør 28 mai 2011 22:26

Min kone K1 har lagd en del fine fuglekasser som 4 lands bokser (Langhus), The Mad Free Range Cow (Vestby) and sist The Craft Shop - Allways Open (også Vestby) men ikke lang tid etter The Mad Free Range Cow var lagt ut var den demontert og borte vekk. I går prøve pdahl å finne The Craft Shop - Allways Open og meldt en DNF. Jeg var ute i kveld for å se og som med den siste, den er borte, helt borte. Alt er fjernet inkludert monteringen. Den var satt opp med i samarbeid med eieren av en nærliggende butikk som er også en geocacher og de (tror) de eier skogen den var plassert i.

K1 legge en del arbeid i boksene er det ser ut til å være til glede for mange ut fra logg kommentærene.

Har noen opplevd lignende og hva skal man gjøre? Selvfølgelig skal komme hun til å sette de som premium only og håper det blir nok.

:evil: :evil: :evil: :evil:
Bilde

Brukeravatar
ronilse
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:25
Registrert:søn 16 aug 2009 20:41
Sted:Moss
Kontakt:

Re: Stjålet K1 fuglekasser - hva skal man gjøre?

Legg inn av ronilse » lør 28 mai 2011 23:10

Huff det var trist å høre at den var vekk, veldig pen, forseggjort og helt unik cache som var satt opp der i skogen. Får håpe noen har svar på hva som har skjedd med den og at den kommer til rette...

Brukeravatar
sterkegustav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:3
Registrert:ons 25 mai 2011 19:20

Re: Stjålet K1 fuglekasser - hva skal man gjøre?

Legg inn av sterkegustav » søn 29 mai 2011 01:25

Det er tyveri, men det behøver ikke være en geocacher som har gjort. Eneste man kan gjøre når man har lagt så mye arbeid i beholderene må være å feste de så godt at de vanskelig lar seg fjerne.

Synd med de flotte kassene da :(
Bilde

Tim1001
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:43
Registrert:ons 02 jun 2010 08:07

Re: Stjålet K1 fuglekasser - hva skal man gjøre?

Legg inn av Tim1001 » man 30 mai 2011 09:10

Hei. Hva man skal gjøre har jeg ikke noe godt svar på, men jeg håper at K1 fortsetter med disse super flotte kassene, cachen sine. Det er alltid en fryd for øye å finne disse. Stå på K1. :D :D

Svar