Adventskalender på Sørlandet

Alt om geocaching
Sørlendinger
Junior
Junior
Innlegg:58
Registrert:tir 04 okt 2011 11:22
Sted:Lyngdal
Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av Sørlendinger » fre 28 okt 2011 12:29

Oi, dette var spennende. Lyngdal her, vi er klare for jakt. Har ikke fått ut noen egne cacher ennå, kanskje vurdere det nå :) Ser de bør ligge greit tilgjengelig, er tur på ca 1/2 time tur/retur for mye? På god sti i tilfelle.

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av ingsve » fre 28 okt 2011 16:43

Sørlending skrev:Oi, dette var spennende. Lyngdal her, vi er klare for jakt. Har ikke fått ut noen egne cacher ennå, kanskje vurdere det nå :) Ser de bør ligge greit tilgjengelig, er tur på ca 1/2 time tur/retur for mye? På god sti i tilfelle.
Nei det syns jeg ikke, såpass mosjon trenger vi i julebordtida :lol:
Hvilken søndag kan dere tenke dere?
Bilde

Sørlendinger
Junior
Junior
Innlegg:58
Registrert:tir 04 okt 2011 11:22
Sted:Lyngdal

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av Sørlendinger » lør 29 okt 2011 10:28

Mulig vi kan få til to, men sett oss opp på èn foreløbig. Hvilken søndag, bare sett oss opp på en av de sånn at det blir fordelt med de andre som kommer :) Om det mot formodning skulle komme snø, skal vi sørge for at den uansett er tilgjengelig.

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av ingsve » lør 29 okt 2011 10:37

Flott, Jeg har lagt dere til på søndag den 11. :D
Bilde

Sørlendinger
Junior
Junior
Innlegg:58
Registrert:tir 04 okt 2011 11:22
Sted:Lyngdal

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av Sørlendinger » lør 29 okt 2011 10:42

Så bra. Da skal vi bare avsted å finne kordinatene, så vil det bli sendt inn til godkjenning i god tid :) Håper det kommer mange flere.
Slow cachere ;)

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av ingsve » ons 02 nov 2011 17:39

Sørlendinger skrev:................................Håper det kommer mange flere.
Det har det ikke gjort. :? Enten er det lite interesse for dette, eller det er få som er innom forumet. Prøver meg med noen direkte meldinger før vi tar en god uke ferie. Ikke nøl med å melde interessen, jeg vil være innom her fra tid til annen.
Hvis interessen er laber ønsker jeg selvsagt tilbakemelding på det også.
Bilde

julegavetur
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:tor 03 nov 2011 09:30
Sted:Grimstad

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av julegavetur » tor 03 nov 2011 09:37

Hei!

Jeg vil gjerne være med på adventskalender :D , og kan godt legge ut en elle to om det er ønskelig. Åpen for forslag når det gjelder datoer.

Gleder meg :D

Brukeravatar
Hofstad
Junior
Junior
Innlegg:89
Registrert:søn 08 aug 2010 02:31
Sted:Christianssand

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av Hofstad » tor 03 nov 2011 10:06

Så var det det med den begredelige forumaktiviteten min... :oops:

En adventscache skal det nok bli fra min side i år også, men har ikke tenkt ut noen god og relevant plassering ennå. Passer best for meg å ha den seint i kalenderen, enten 4. søndag eller på julaften. Hadde en av de to julaftencachene i fjor, så kan ta julaften igjen i år hvis den er ledig. :)
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av ingsve » tor 03 nov 2011 13:10

Supert, jeg hadde en mistanke om at det var aktiviteten på forumet som var årsaken. 8)

Jeg har lagt Hofstad på julaften. Julegavetur den 18/12 -11 hvis det passer. (Er det aktuelt med en den 11. også?)

Husk vi har ikke satt noen begrensning på antallet hver søndag, men bør prøve å spre dem.

Nå har vi i Lyngdal, Kristiansand, Lillesand og Grimstad - og har plass til mange flere :D
Bilde

julegavetur
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:tor 03 nov 2011 09:30
Sted:Grimstad

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av julegavetur » tor 03 nov 2011 21:09

Jeg kan gjerne ta en den 11/ 12 også. Har noen plasser på blokka :D Kommer til å spørre om hjelp når jeg skal sende de inn i forhold til at de skal publiseres på bestemt dato! og hvordan jeg gjør det!

Sørlendinger
Junior
Junior
Innlegg:58
Registrert:tir 04 okt 2011 11:22
Sted:Lyngdal

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av Sørlendinger » fre 04 nov 2011 14:22

Har en idè til enda en plassering, så kan hive den med som adventcache. Bare sett oss opp på en dato.
Slow cachere ;)

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av ingsve » søn 06 nov 2011 11:08

Sørlendinger skrev:Har en idè til enda en plassering, så kan hive den med som adventcache. Bare sett oss opp på en dato.
Flott, jeg finner en dato.
julegavetur skrev:Jeg kan gjerne ta en den 11/ 12 også. Har noen plasser på blokka :D Kommer til å spørre om hjelp når jeg skal sende de inn i forhold til at de skal publiseres på bestemt dato! og hvordan jeg gjør det!
Flott, den 11. er registrert. Pulbisering på en bestemt datogjøres i en "reviewer note" - tekstfelt langt nede på malen for nye cacher. Her gir du beskjed til reviewer om ønsket dato for publisering ol. Dette kommer jeg også til å ta opp på teknikkeventet den 19. november
Bilde

Azzido
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:15
Registrert:tir 12 okt 2010 18:19

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av Azzido » søn 06 nov 2011 17:49

Jeg tror jeg melder pass på å legge ut cacher før jul siden jeg har en eksamen/fagbrev jeg jobber mot nå... Merker jeg er litt passiv med caching og forum fortiden...

Bedre tider etter nyttår igjen ;)
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av ingsve » søn 06 nov 2011 17:54

Azzido skrev:Jeg tror jeg melder pass på å legge ut cacher før jul siden jeg har en eksamen/fagbrev jeg jobber mot nå... Merker jeg er litt passiv med caching og forum fortiden...

Bedre tider etter nyttår igjen ;)
Det er forståelig og lykke til med eksamener og fagbrev :D
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Adventskalender på Sørlandet

Legg inn av ingsve » søn 13 nov 2011 12:50

Julegavetur er lagt til med en cache den 11. desember og Sørlendinger den 4. desember.

Adventrscacher blir også et aktuelt tema på techeventet techeventet den 19. november.
Bilde

Svar