Adventskalender i Oslo området?

Alt om geocaching
Brukeravatar
solve
Senior
Senior
Innlegg:705
Registrert:man 11 feb 2008 15:18
Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av solve » tir 19 okt 2010 18:08

Nå har jeg vel hatt 7.desember de siste åra, så da tar jeg gjerne den igjen.
BildeBilde

Brukeravatar
PalGisle
Junior
Junior
Innlegg:73
Registrert:tir 20 jul 2010 21:47
Sted:Asker

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av PalGisle » tir 19 okt 2010 18:56

Jeg kan ta lørdag 11 desember i Asker

Pål

Brukeravatar
nordreaker
Senior
Senior
Innlegg:304
Registrert:tor 29 nov 2007 21:27
Sted:Oslo

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av nordreaker » tir 19 okt 2010 19:17

Hvis jeg husker riktig så har jeg hatt den 8.desember og tar gjerne den dagen igjen. :)
Bilde

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av utpaaturaldrisur » tir 19 okt 2010 20:07

tsolt skrev:Nå har jeg vel hatt 7.desember de siste åra, så da tar jeg gjerne den igjen.
Hvis ikke Villbring protesterer får du denne dagen og så flytter jeg henne til 10.des.

Men heretter blir det førstemann(kvinne) til mølla. :)

Brukeravatar
solve
Senior
Senior
Innlegg:705
Registrert:man 11 feb 2008 15:18

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av solve » tir 19 okt 2010 20:16

utpaaturaldrisur skrev:
tsolt skrev:Nå har jeg vel hatt 7.desember de siste åra, så da tar jeg gjerne den igjen.
Hvis ikke Villbring protesterer får du denne dagen og så flytter jeg henne til 10.des.

Men heretter blir det førstemann(kvinne) til mølla. :)
du må trå forsiktig nå, så du ikke tråkker noen på tærne. adventskalenderdatoene er neste hellig for en del, serru :wink:
BildeBilde

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av utpaaturaldrisur » tir 19 okt 2010 21:08

tsolt skrev:
utpaaturaldrisur skrev:
tsolt skrev:Nå har jeg vel hatt 7.desember de siste åra, så da tar jeg gjerne den igjen.
Hvis ikke Villbring protesterer får du denne dagen og så flytter jeg henne til 10.des.

Men heretter blir det førstemann(kvinne) til mølla. :)
du må trå forsiktig nå, så du ikke tråkker noen på tærne. adventskalenderdatoene er neste hellig for en del, serru :wink:

Så flott :D :D

Da er det bare være raskt ute og melde seg på for dem, for prinsippet om førstemann(kvinne) til mølla står ved lag!!

Alma
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:43
Registrert:ons 21 nov 2007 17:16

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av Alma » tir 19 okt 2010 22:05

Hei,
Vi tar gjerne en dag så tidlig som mulig i Desember. Finnes det en oversikt over hvilke datoer som er leidge? Hvis ikke kan du bare tildele oss en! Det blir i Oslo sentrum eller i nærheten.
Alma&Pål

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av utpaaturaldrisur » ons 20 okt 2010 07:31

Da har vi en oppdatert liste:

1 almaogpal (tidligere i desember kommer jeg ikke :) )
2
3 Whoelse
4
5 Bjornda
6
7 tsolt
8 nordreaker
9
10 Villbring
11 PalGisle
12 Kattekitty & Starwhale
13
14
15
16
17
18 Utpaaturaldrisur
19 HKASPENBERG
20
21
22
23
24


Jeg er klar over at det flere som har meldt seg på, men dere skal selv få lov til å velge dato :) .

Om mine flittige venner innen dataverden får det til, så blir listen etterhvert publisert og oppdatert et annet sted på GCInfo. Mer om det senere.

Inntil videre: det er mange ledig datoer som venter på en bidragsytende og kreativ cacheeier :lol:

sjolja
Bruker
Bruker
Innlegg:167
Registrert:søn 17 feb 2008 20:01

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av sjolja » ons 20 okt 2010 11:26

Vi prøver med en fredags kveld i år, så Es-Ja kan holde en liten sammenkomst fredag 17. desember, kl. 18.00, med litt servering og et par nye cacher.

Brukeravatar
JHG
Bruker
Bruker
Innlegg:149
Registrert:tir 20 nov 2007 22:48
Sted:Rett til venstre for hovedstaden
Kontakt:

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av JHG » ons 20 okt 2010 22:50

tsolt skrev: du må trå forsiktig nå, så du ikke tråkker noen på tærne. adventskalenderdatoene er neste hellig for en del, serru :wink:
Den 20. er MIN! :wink:
[Alias Mr Early Bird]

Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av whoelse » tor 21 okt 2010 19:15

Vi er nå i ferd med å få ryddet opp i Wiki'n - men før det er gjort så er ikke det stedet for adventskalendere.

Så årets løsning blir å tilby en side på www.gcinfo.no : http://gcinfo.no/?q=node/95

Vi vil forsøke å holde denne løpende oppdatert og legge inn linker etterhvert som lukene åpnes.

Link til adventskalenderen vil dere også finne nederst i info-menyen på www.gcinfo.no.

Om "andre adventskalendere" også gjerne vil ha en slik side er det bare å ta kontakt! Så håper vi at Wiki'n er klar til neste år :D

OBS: påmelding skjer fortsatt i denne tråden her - så kom igjen! :D
Bilde

Brukeravatar
bao
Senior
Senior
Innlegg:525
Registrert:tir 20 nov 2007 22:36
Sted:Oslo

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av bao » tor 21 okt 2010 21:43

whoelse skrev:Vi er nå i ferd med å få ryddet opp i Wiki'n - men før det er gjort så er ikke det stedet for adventskalendere.

Så årets løsning blir å tilby en side på http://www.gcinfo.no : http://gcinfo.no/?q=node/95

Vi vil forsøke å holde denne løpende oppdatert og legge inn linker etterhvert som lukene åpnes.

Link til adventskalenderen vil dere også finne nederst i info-menyen på http://www.gcinfo.no.

Om "andre adventskalendere" også gjerne vil ha en slik side er det bare å ta kontakt! Så håper vi at Wiki'n er klar til neste år :D

OBS: påmelding skjer fortsatt i denne tråden her - så kom igjen! :D
Jeg forsøkte å holde en sånn kalender i live for noen år siden. Den ble kuppet av en moderator!
Jeg mistet da ønsket om å bidra.
Ikke gjør samme feilen.

Us and them

Brukeravatar
Villbring.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:48
Registrert:lør 17 jul 2010 17:39
Sted:der min myke dun-pute ligger

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av Villbring. » tor 21 okt 2010 22:04

:D
og 10 desember kan godt være "min" dag i år..... helt ok :D
Ordblind Oslo tante i Odal

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av utpaaturaldrisur » fre 22 okt 2010 09:03

bao skrev:
whoelse skrev:Vi er nå i ferd med å få ryddet opp i Wiki'n - men før det er gjort så er ikke det stedet for adventskalendere.

Så årets løsning blir å tilby en side på http://www.gcinfo.no : http://gcinfo.no/?q=node/95

Vi vil forsøke å holde denne løpende oppdatert og legge inn linker etterhvert som lukene åpnes.

Link til adventskalenderen vil dere også finne nederst i info-menyen på http://www.gcinfo.no.

Om "andre adventskalendere" også gjerne vil ha en slik side er det bare å ta kontakt! Så håper vi at Wiki'n er klar til neste år :D

OBS: påmelding skjer fortsatt i denne tråden her - så kom igjen! :D
Jeg forsøkte å holde en sånn kalender i live for noen år siden. Den ble kuppet av en moderator!
Jeg mistet da ønsket om å bidra.
Ikke gjør samme feilen.

Us and them
Det var kjedelig at du har opplevd dette. Nå kan jeg berolige herren (og evt andre) at her er alt ved det gamle. Det vil si at jeg fremdeles holder i denne tråden.

Nåja, helt likt er det kanskje ikke, i og med at jeg nå er oppgradert til WEB designer :) og hjelpe-assisterende redaktør :D som medfører at jeg "holder" og oppdaterer i WEB siden som viser adventslisten i Oslo området. Så gjørokratiet lever i beste velgående.

Kanskje jeg kan utfordre Baø og andre til være med i gjørokratiet og fylle de åpne hullene i adventslisten. :D :D

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: Adventskalender i Oslo området?

Legg inn av mamoreb » fre 22 okt 2010 14:42

Vi har luftet vår interesse, men som ferske adventscachere vil vi gjerne vente litt før vi blokkerer en dag. Vi vil være sikre på at vi finner et sted for en boks av brukbar størrelse, osv. Hvis dagene blir fylt opp før vi får summet oss, er det bare fint. Da legger vi ut en helt ordinær cache i stedet.
Bilde

Svar