Manglende registrering av funnet cache.

Alt om geocaching
Svar
Gullfjellet
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:søn 12 sep 2010 20:44
Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av Gullfjellet » søn 12 sep 2010 22:35

Hei, er helt ny på geocaching.
Har funnet og loggført 14 cacher hos ceocaching.com, men når jeg sjekker siste logger og statistikken min her, er det bare oppført 10.. hvorfor det??

Brukeravatar
Ahries
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:17
Registrert:man 24 mai 2010 16:24

Re: Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av Ahries » søn 12 sep 2010 23:14

Ser du kanskje på statistikken for siste måned eller noe sånt? For da vises bare de du har funnet denne måneden, ikke alle du har funnet.

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av GadgetCats » søn 12 sep 2010 23:25

Det er ikke alltid at alle logger blir "fanget opp" i statistikksidene på gcinfo. Det ser ut som du mangler fire cacher du logget i går. Hvis du går inn på underforumet "Statistikksidene" og finner tråden "Mangler ett par funn ... " der, så ser du sikkert hva du må gjøre :)
Bilde

2v
Bruker
Bruker
Innlegg:289
Registrert:ons 27 feb 2008 20:24

Re: Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av 2v » søn 12 sep 2010 23:42

Gullfjellet skrev:Hei, er helt ny på geocaching.
Har funnet og loggført 14 cacher hos ceocaching.com, men når jeg sjekker siste logger og statistikken min her, er det bare oppført 10.. hvorfor det??
GadgetCats skrev:Det er ikke alltid at alle logger blir "fanget opp" i statistikksidene på gcinfo. Det ser ut som du mangler fire cacher du logget i går. Hvis du går inn på underforumet "Statistikksidene" og finner tråden "Mangler ett par funn ... " der, så ser du sikkert hva du må gjøre :)
- Eller berre venta nokre veker, det ordnar seg etterkvart. Eg manglar for tida 24 funn som vart logga i helga, men om ein månads tid, ved neste innlesing, reknar eg med at alt er ok.

karelk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:39
Registrert:tor 18 jun 2009 18:57

Re: Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av karelk » man 13 sep 2010 21:17

Det at det ordner seg selv er ikke sikkert. Jeg magler flere funn langt bakover i tid. nesten et år. Har også skrevet gc kodene inn i mangler et par funn tråden, det hjalp heller ikke. Men antall funn stemmer. merkelig!!!!

Gullfjellet
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:søn 12 sep 2010 20:44

Re: Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av Gullfjellet » man 13 sep 2010 21:53

Takk for svarene! :)
Ikke bare jeg som mangler cacher altså! Fire av fjorten er ganske stor feilprosent, håper ikke den trenden holder seg...
Jeg får avvente og se om det ordner seg, kan jo finne noen nye i mellomtiden :)

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av ingsve » man 13 sep 2010 22:26

karelk skrev:Det at det ordner seg selv er ikke sikkert. Jeg magler flere funn langt bakover i tid. nesten et år. Har også skrevet gc kodene inn i mangler et par funn tråden, det hjalp heller ikke. Men antall funn stemmer. merkelig!!!!
Regner med det er det norske cacher du mangler?
Bilde

karelk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:39
Registrert:tor 18 jun 2009 18:57

Re: Manglende registrering av funnet cache.

Legg inn av karelk » tir 14 sep 2010 01:00

Har kun norske funn ja. Dersom utleggeren er utenlandsk, er cachen norsk da den ligger i Norge?

Svar