Velkommen til skimarka - Treffpunkt Sterkerud - 19. sept

Alt om geocaching
Svar
AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker

Velkommen til skimarka - Treffpunkt Sterkerud - 19. sept

Legg inn av AAHydeAndSeek » søn 15 aug 2010 21:39

Velkommen til Skimarka, 19. september. Langhus cachere har event på Sterkeurd speiderhytta samtidig som turmarsjen (Treffpunkt Sterkerud).

Planlegging er godt i gang og de blir mye aktivitet og moro. Det blir lagt ut 6 nye cacher, en på hver av tur rutene inn til eventen som skal publiseres på formiddagen og to inne på selve eventen som skal publiseres litt senere. K1HydeAndSeek lager de 4 rute cachene og hun har brukt alle sine kunstneristisk ferdigheter og selve FTF "diplom" og gave er verdt å jakte på, boksene er også ikke bare bokser men innhold må skues. A2HydeAndSeek forbereder litt barne aktivitet som passer til Sterkerud.

Det blir bål, speideraktivitet og mye mer. Ta med familien på tur til Sørmarkas eldste serveingssted.

Vel møtt

Andy, Kirsten, Anne Cathrine og Martin.
Bilde

AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker

Re: Velkommen til skimarka - Treffpunkt Sterkerud - 19. sept

Legg inn av AAHydeAndSeek » tir 31 aug 2010 21:14

Nå er det nesten september, på tide for å bestemme seg om man skal ut i skogen den 19. Seks nye cacher er på veien ut og fire av de i hvert fall har en fin FTF gave som inkluderer bl.a. nye 2010 One World Geocaching GC og det blir mye morsomt for barn i de også.

Vel møtt i Skimarka.
Bilde

Brukeravatar
Lavurso
Nybegynner
Nybegynner
Kontakt:

Legg inn av Lavurso » fre 17 sep 2010 09:12

Da kommer det et par cacher fra min side i umiddelbar nærhet av eventen også, både tidsmessig og stedsmessig. Geocoin FTF-gave :D
Bilde

AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker

Legg inn av AAHydeAndSeek » fre 17 sep 2010 19:48

Nå er alt klart. 4 K1 bokser og 2 fra Lavurso alle med en ny GC til FTF. Været er som bestilt , sol hele dagen fra 8 til 16. Det blir en fantastisk høst tur på Skimarka. Husk pølser og ketchup 8)

Bilde
Bilde

Brukeravatar
Villbring.
Nybegynner
Nybegynner
Sted: der min myke dun-pute ligger

Legg inn av Villbring. » man 20 sep 2010 19:18

og dette så jeg i dag......

vel vel
jeg hadde intet annet å gjøre i går enn å tømme huset for overvektige hybelkaniner.... Jeg syntes synd på dem der de forsvant i støvesugeren
Ordblind Oslo tante i Odal

Svar