Jule-Drammen 2012
Godt å høre! 
- Raggsokk

Re: Jule-Drammen 2012
Hei
Da her vi fått bekreftet bytting med Bamse og Brakar fra den 9.12 til den 8.12. Så listen allerede var oppdatert:)
Cachen er godkjent for lenge siden:)
Det blir Gløgg, Pepperkaker og Julegodt til Barna som dukker opp:),
Mvh
TeamVind
Helly01
Pia The Dog

Da her vi fått bekreftet bytting med Bamse og Brakar fra den 9.12 til den 8.12. Så listen allerede var oppdatert:)
Cachen er godkjent for lenge siden:)
Det blir Gløgg, Pepperkaker og Julegodt til Barna som dukker opp:),
Mvh
TeamVind
Helly01
Pia The Dog
TeamVind + Pia the dog:)
-
Rhesus Minus
- Junior

Da er Jule-Drammen #23 godkjent og låst 
Da er min Jule-Drammen 2012 inne sendt til godkjenning, og den skal forhåpentligvis bli publisert den 10 desember dersom alt er som det skal være.
Takk takk, listen er ajourført. Nå er det bare timer igjen til det braker løs!
- Raggsokk

- AnnChristin86
- Junior

- Sted:Nesbygda (Svelvik)
Og jeg merker at nå begynner jeg å stresse for fult! Fortsatt ikke funnet et sted! Gahh! Skal ut på letetokt i morra da =D
Da er Jule-Drammen #11 sendt inn til godkjenning. Det ble en aldri så liten mystery, med beskrivelse slik at alle enkelt kan løse den..
Og når kan vi forvente luke nr 1?????
Den kommer presis klokken 23.59.tah69 skrev:Og når kan vi forvente luke nr 1?????
Nei jeg har ikke peiling......
ok den kom 19:01
Aner jeg en smule utålmodighet og rastløshet her?
Til informasjon så oppdaterer jeg løpende julekalenderen med cachenavn og førstefinner gjennom advent.
Til informasjon så oppdaterer jeg løpende julekalenderen med cachenavn og førstefinner gjennom advent.
- Raggsokk

Juhu, snakk om flaks. Utålmodig som vi er dro vi i påvente av Jule-Drammen til Asker for adventscachen der. På vei tilbake, ved Liertoppen, plinget den etterlengtede cachen inn på mobilen. Da var det bare å vente med butikken, legge om ruten og legge i vei mot Undersrud hvor vi kunne parkere bilen kl 19.12.Raggsokk skrev:Aner jeg en smule utålmodighet og rastløshet her?![]()
Takk til Marlin85 for nok en gjennomarbeidet og kul patent!
...resten tar vi i cacheloggen
Må bare få lov til å rette en stor takk til Rev. som publiserte på slaget 19:00 som ønsker fra vår side. At den ble publisert så sent (når det var mørkt), har noe med selve instalasjonen å gjøre. Jeg var selv til stede når den ble publisert for å ta i mot første person på stedet. Utrolig hyggelige og treffe på begge i bamse & brakar. Bamse var som alltid veldig iverig.
Jeg er selv imponert over hvor mye snø som har kommet i området der cachen er plassert noe som skaper en veldig juletet stemning.
Nå gleder jeg meg til luke nr 2
Jeg er selv imponert over hvor mye snø som har kommet i området der cachen er plassert noe som skaper en veldig juletet stemning.
Nå gleder jeg meg til luke nr 2
Til info har jeg gjort om litt på kalenderen nå som vi er igang. Nå står det kun kommentar dersom jeg IKKE har fått tilbakemelding om cachen, siden det nå er flere som har sendt inn cachen sin enn de som ikke har gjort det (og sagt fra).
- Raggsokk

Cache nummer 19 er sendt inn til review.