Favorites

Alt om geocaching
Svar
Staleno
Nybegynner
Nybegynner
Favorites

Legg inn av Staleno » fre 31 des 2010 09:59

Oppdaga med glede at geocaching.com har innført eit ratingsystem på cachane, og at det faktisk går an å sortere cachane etter kor mange "favorittpoeng" cachane har. I tillegg er det no massevis av statistikk tilgjengelig - ikkje dumt for ein statistikkfreak som meg sjøl. =)

Meir info her for dei som ikkje har lest det: http://forums.groundspeak.com/GC/index. ... pic=265627

Eg har lenge sakna ein måte å finne spesielt interessante cachar, utan å måtte pløye gjennom hundrevis av loggar. Dette er definitivt ei god hjelp til å sortere ut nokre av dei betre cachane. Men eg skulle ønske dei hadde gjort det litt annleis. Hovudinnvendinga mi mot dette systemet er at systemet ikkje kompenserer for kor mange som har funne cachen. Dersom det er 500 som har funne ein cache, vil den garantert få ein god del favorittpoeng. Medan ein fantastisk cache som ligg litt utilgjengeleg og/eller i tynt befolka område, vil kanskje berre få eit par-tre. Det beste hadde kanskje vore å oppgi scoren som favorittpoeng per funn. Så kan ein velge å ekskludere cachar med 100% score og mindre enn for eksempel 3 funn dersom ein ønsker det.

Personleg syns eg den aller beste løysinga hadde vore at du måtte oppgi ein score mellom 1 og 5 når du logga eit funn. Scoren skulle ikkje ha komme fram i loggen, men ha dukka opp som ei stjernerating ved sida av "terrain" og "difficulty". Ratinga skulle ikkje ha vore oppgitt på cachar med mindre enn f.ex. 3 funn.

pjacklam
Senior
Senior
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Favorites

Legg inn av pjacklam » fre 31 des 2010 12:02

Staleno skrev:Hovudinnvendinga mi mot dette systemet er at systemet ikkje kompenserer for kor mange som har funne cachen.
Andre har òg vore inne på denne tanken: viewtopic.php?p=22485#p22485
Staleno skrev:Personleg syns eg den aller beste løysinga hadde vore at du måtte oppgi ein score mellom 1 og 5 når du logga eit funn.
Eg tykkjer ikkje ein skal tvinga nokon til å score ein cache. I så fall trur eg enda fleire vil late vera å logge funna sine på nettet.
~/.signature: No such file or directory.

Staleno
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av Staleno » fre 31 des 2010 12:36

Sjå der ja! :wink:

Er forsåvidt enig i at det ikkje burde vere obligatorisk, men "optional" som det heiter på godt norsk.

kbra
Bruker
Bruker

Legg inn av kbra » tir 04 jan 2011 14:25

Cacher jeg fant for leeenge siden, og fremdeles husker, er mine favoritter, de jeg har glemt, ja de har jeg glemt, de er bare statistikk. Og jeg begrunner ved å rette litt i loggen.

Har en cache ti funn og fem favoritter, er den langt mere verd enn en med hundre funn og ti favoritter. Kunne gå an å bruke en slags indeks, i disse tilfeller "50" eller "10".

Statistikk interesserer meg ikke, men jeg vil gjerne finne cacher der andre har hatt en opplevelse.

finnskoghuldra
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av finnskoghuldra » søn 13 mar 2011 15:15

Dette med innføring av "favoritter" syns jeg er litt spesielt... og jeg tror (kan ikke si vet, for det blir litt bastant...) at det blir litt tilfeldig hvilke cacher som får mange favoritt-stemmer knyttet til seg eller ei... noen bryr seg antakelig ikke om å gi cacher favorittstemmer i det hele tatt, mens andre bruker dette nye systemet strukturert og bevisst.

Og så er det jo smak og behag mht hvilke cacher folk syns er fine eller ikke, - noen har hatt en fin turopplevelse forbundet med et funn (jeg kan ratt finne på å gi alle tur-cacher en favoritt-stemme, f. eks.!), mens andre gir favorittstemmer ut fra cacheinstallasjon eller ut fra at plassen som vises fram er fin.

Jeg tror hver enkelt fortsatt må stole mest på sine egne forberedelser/hva de er ute etter når de skal ut å cache, selv om det selvsagt er litt moro med denne nye muligheten til å kunne gi en favoritt-stemme når man er ekstra fornøyd med en cache-opplevelse! :D

Svar