Cacher i Berlin
-
anders99
Noen som har tips til cacher som egner seg for en langhelg i Berlin?
Re: Cacher i Berlin
Jeg var der på seminar i fjor omtrent på denne tida og brukte en del tid på caching. Målet var likevel at det ikke skulle gå utover noe annet, så jeg tok stort sett med meg de som kom i min vei, samt en del rundt hotellet. Det ligger en del fine og enkle midt i turistløypa. GCTA4W er den fineste. De to virtualene ved Checkpoint Charlie og Potsdamer Platz kan jo også plukkes opp med et kamera når du først er der.
Ellers brukte jeg en del tid inne i Tiergarten, men jeg fant ikke så mange av de jeg lette etter.
Du finner sikkert andre som frister mer også - det er jo ganske cachetett i Berlin.
Ellers brukte jeg en del tid inne i Tiergarten, men jeg fant ikke så mange av de jeg lette etter.
Du finner sikkert andre som frister mer også - det er jo ganske cachetett i Berlin.
har du gcid så er det lettere å vite hvilken?ninad skrev:Si fra den som finner giraffcachen! Den fant ikke vi.
-
anders99
Meget mulig det dreier seg om denne: GC13Y2Ybjorges skrev:har du gcid så er det lettere å vite hvilken?ninad skrev:Si fra den som finner giraffcachen! Den fant ikke vi.
GC1TF3K er i et fint område og har en overraskende stor boks. Ellers er giraffen fin om du finner den, ellers veldig frustrerende...