Megaevent i Budapest

For annonsering av eventer og fellesturer, og for dem som vil på tur og ønsker reisefølge.
Svar
Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo
Megaevent i Budapest

Legg inn av LUDO » ons 03 aug 2011 12:49

http://coord.info/GC2WBKW

Ble nettopp kontaktet av en av arrangørene. Høres jo egentlig litt festlig ut. Selv har jeg aldri vært i Ungarn.

Her har man blant annet mulighet til å dekke hele ruten med terreng/vanskelighetsgrad blant 400 nye cacher, samt ta 10 forskjellige cachetyper på en dag osv. Noen andre som syntes det ser spennende ut?
Bilde Bilde
Bilde

Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30

Re: Megaevent i Budapest

Legg inn av Synth75 » ons 03 aug 2011 14:25

Jeg fikk også den spammailen.
Bjorges tok med 2-3 nye coiner ned dit tidligere i år for meg. Skulle få en boost på reisen. Det var tanken, for det var vel det siste jeg hørte fra de coinene. Langfingrede j@¤"#¤. Skulle ikke sendt noe som glittret som gull og sølv... 8)
Fint om de som skal ned dit kan se etter mulige gjerningsmenn. Ser noen skyldige ut, vær vennlig å slå de i hodet med noe hardt for meg. :wink:

^^

Raggsokk
Senior
Senior
Innlegg:721
Registrert:fre 27 aug 2010 22:25
Sted:Nedre Eiker

Re: Megaevent i Budapest

Legg inn av Raggsokk » ons 03 aug 2011 14:32

Ser veldig moro ut, men jeg reiser ikke til Budapest av den grunn. Jeg bare venter til neste års mega-event her i Norge, hvor arrangørene selvfølgelig har implementert de beste delene av programmet i sitt eget OG lagt til mye annet kult! 8)

Noterte meg et spesielt artig punkt der:
- Meet your reviewer

Mulig dette allerede er bænkers på flere norske eventer? Eller? :wink:
- Raggsokk

Bilde

Svar