publisering av cacher

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Svar
Brukeravatar
solve
Senior
Senior

publisering av cacher

Legg inn av solve » ons 09 apr 2008 09:06

Blir cacher publisert i tilfeldig rekkefølge, uavhengig av når de blir sendt til godkjenning, eller blir de tatt i den rekkefølgen de kommer inn?
Og sender Gali beskjed hvis det er grunner til at cachen blir satt på vent?

Jeg spør fordi jeg har sendt 2 cacher til godkjenning, den ene to dager etter den første, og den siste er publisert, mens den andre har jeg ikke hørt et knyst om. Og rookie som jeg er, og dette er mine 2 første, så er jeg seff litt spent på hvordan ting funker, og hvordan de blir motatt....
BildeBilde

Brukeravatar
ninad
Senior
Senior
Sted: Markagrensa

Re: publisering av cacher

Legg inn av ninad » ons 09 apr 2008 10:18

Jeg tror det er litt tilfeldig, og at de tas litt etterhvert som de kommer inn. Men det går an å be om publisering til et spesielt tidspunkt, f.eks skjedde det da en gruppe gikk sammen, kalte seg Kjentmannsmerkets venner og la ut en haug cacher på 50-årsdagen til Mostly Moose i fjor. De ble publisert samtidig.

Jeg fikk en gang tilbakemelding på teksten til en cache jeg hadde lagt ut, og omformulerte noe før Gali Nuva publiserte.

Men hovedspørsmålet ditt må GN svare på, jeg bare tror... :D
Bilde Bilde

Brukeravatar
Catch
Senior
Senior
Sted: Rødtvet, Oslo

Legg inn av Catch » ons 09 apr 2008 16:17

Jeg sendte selv inn 3 nye lørdag 5 april, og de har ikke blitt publisert enda. Men, jeg ser at flere cacher som er plassert ut etter mine 3 er publisert....
Mvh Catch
Bilde

Gali Nuva
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av Gali Nuva » ons 09 apr 2008 22:19

Stort sett blir cachene publisert i den rekkefølgen de kommer til min liste. Noen ganger kommer cacher eller beskrivelser som er så spesielle at jeg må tenke meg om både en og to ganger. I blant tar jeg kontakt med andre reviewere for å høre deres syn på saken.

Når det er mange cacher på listen min som ikke kan publiseres "på direkten", ber jeg om forståelse for at det tar litt lengre tid før dere hører noe.

En av dere har fått en melding fra meg nå i kveld, den andre får sitt svar om et lite øyeblikk.

Uansett hvor mye tid jeg må bruke på en cache, den holder plassen sin på utplassert sted.

Brukeravatar
solve
Senior
Senior

Legg inn av solve » ons 09 apr 2008 22:26

Gali Nuva skrev:Stort sett blir cachene publisert i den rekkefølgen de kommer til min liste. Noen ganger kommer cacher eller beskrivelser som er så spesielle at jeg må tenke meg om både en og to ganger. I blant tar jeg kontakt med andre reviewere for å høre deres syn på saken.

Når det er mange cacher på listen min som ikke kan publiseres "på direkten", ber jeg om forståelse for at det tar litt lengre tid før dere hører noe.

En av dere har fått en melding fra meg nå i kveld, den andre får sitt svar om et lite øyeblikk.

Uansett hvor mye tid jeg må bruke på en cache, den holder plassen sin på utplassert sted.
Takk for svaret. Det var ikke meningen å mase.
BildeBilde

Gali Nuva
Nybegynner
Nybegynner

Legg inn av Gali Nuva » ons 09 apr 2008 22:35

Helt greit! Det er lov å spørre - og jeg var litt sein til å svare dere begge to.

Når dere sender en cache til vurdering, står det at dere skal få svar innen 72 timer.

Brukeravatar
Team-Mikkelsen
Junior
Junior
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av Team-Mikkelsen » fre 11 apr 2008 15:41

Men "vår" Gali er nok den kjappeste i Verden og dessuten den mest hyggelige ^^
God Helg
Bilde
Norsges beste av og på Cacher