Reviewere og FTF

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Sted: Tromsø

Re: Reviewere og FTF

Legg inn av Kjedalen » tir 12 jun 2012 18:42

sven-egil skrev: Jeg vil ikke ødlegge for noen med å skrive det her på forumet....
Noen liker det best med å ikke vite!
Det forventet jeg heller ikke. Jeg tenkte nå helst på muligheten til å forfølge det sporet som ble gitt. Jeg har selvfølgelig skjønt at mange må kjenne identiteten hans blant annet siden jeg har sett at han har opptrådt som Makuta på eventer. Jeg regner med at han da ikke har opptrådt med parykk og løsskjegg... Men jeg klarer meg godt uten å vite hvilke andre navn han opererer med!
BildeBilde

Brukeravatar
krl69
Senior
Senior

Re: Reviewere og FTF

Legg inn av krl69 » tir 12 jun 2012 18:48

Kjedalen skrev:
sven-egil skrev: Jeg vil ikke ødlegge for noen med å skrive det her på forumet....
Noen liker det best med å ikke vite!
Det forventet jeg heller ikke. Jeg tenkte nå helst på muligheten til å forfølge det sporet som ble gitt. Jeg har selvfølgelig skjønt at mange må kjenne identiteten hans blant annet siden jeg har sett at han har opptrådt som Makuta på eventer. Jeg regner med at han da ikke har opptrådt med parykk og løsskjegg... Men jeg klarer meg godt uten å vite hvilke andre navn han opererer med!
Han? Skjegg? :shock: 8)

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior

Reviewere og FTF

Legg inn av hstad » tir 12 jun 2012 18:54

Transformere fra det ytre rom var vel stort sett hannkjønn:) grove i stemmen ihvertfall!

:) Hstad

Svar