Hvor pokker ble det av tråden "Tvilsomme vurderinger..."

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Låst
Brukeravatar
krl69
Senior
Senior

Hvor pokker ble det av tråden "Tvilsomme vurderinger..."

Legg inn av krl69 » ons 28 mar 2012 08:58

En ny tråd startet av F-Pavels og med et svar fra Makuta er slettet, sensurert eller borte vekk pga. teknisk feil??? Dersom innlegget var støtende, sårende, aggressivt, injurierende osv, kan ikke moderatorene være så snill å legge igjen "spor" etter slettinger slik at vi får en liten forklaring på hvorfor innlegg blir fjernet?! :shock:

SOSIONOM
Nybegynner
Nybegynner
Sted: Sandefjord

Re: Hvor pokker ble det av tråden "Tvilsomme vurderinger..."

Legg inn av SOSIONOM » ons 28 mar 2012 09:05

+1

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior

Legg inn av Makuta Teridax » ons 28 mar 2012 09:12

krl69 skrev:En ny tråd startet av F-Pavels og med et svar fra Makuta er slettet, sensurert eller borte vekk pga. teknisk feil??? Dersom innlegget var støtende, sårende, aggressivt, injurierende osv, kan ikke moderatorene være så snill å legge igjen "spor" etter slettinger slik at vi får en liten forklaring på hvorfor innlegg blir fjernet?! :shock:
F-Pavels skrev et innlegg. Innlegg ble slettet av Synth75. Jeg gav et langt og – i alle fall etter forholdene – konstruktivt svar på F-Pavels innlegg. Mitt svar ble også slettet. Ut fra det jeg forstår, var ikke mitt svar i seg selv problematisk, men det ble slettet fordi mitt svar inneholdt sitater fra det opprinnelige innlegget.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Brukeravatar
krl69
Senior
Senior

Legg inn av krl69 » ons 28 mar 2012 09:21

Makuta Teridax skrev:
krl69 skrev:En ny tråd startet av F-Pavels og med et svar fra Makuta er slettet, sensurert eller borte vekk pga. teknisk feil??? Dersom innlegget var støtende, sårende, aggressivt, injurierende osv, kan ikke moderatorene være så snill å legge igjen "spor" etter slettinger slik at vi får en liten forklaring på hvorfor innlegg blir fjernet?! :shock:
F-Pavels skrev et innlegg. Innlegg ble slettet av Synth75. Jeg gav et langt og – i alle fall etter forholdene – konstruktivt svar på F-Pavels innlegg. Mitt svar ble også slettet. Ut fra det jeg forstår, var ikke mitt svar i seg selv problematisk, men det ble slettet fordi mitt svar inneholdt sitater fra det opprinnelige innlegget.
Regnet med at det var en av moderatorene som hadde vært på ferde, men liker dårlig at man ikke får en "slettet kommentar".

Jeg rakk faktisk å lese begge innleggene og syntes diskusjonen var helt grei, men kanskje min terskel for hva som er konstruktivt er lavere enn for folk flest. :shock: 8)

Brukeravatar
Tique
Bruker
Bruker
Sted: Tromsø

Legg inn av Tique » ons 28 mar 2012 09:26

krl69 skrev: Jeg rakk faktisk å lese begge innleggene og syntes diskusjonen var helt grei, men kanskje min terskel for hva som er konstruktivt er lavere enn for folk flest. :shock: 8)
Jeg leste også begge innleggene og ser heller ikke problemet med diskusjonen.
Bilde

Synth75
Senior
Senior

Legg inn av Synth75 » ons 28 mar 2012 09:51

Tråden ble slettet fordi den inneholdt personangrep. Som trådstarter har fått beskjed om, er temaet helt greit. Formen derimot må endres noe. Slik jeg forstår det, kommer tråden opp igjen i en litt annen form.
Temaet er altså ikke uønsket.

Innlegget slettes ikke uten at innlegget kopieres til trådstarter med oppfordring til å endre på det og hvorfor. Altså foregår det noe "behind the scenes" som er mer konstruktivt enn hva det tilsynelatende ser ut til her inne.

Låst