God jul til reviewerne

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
mariusno
Bruker
Bruker
Innlegg:152
Registrert:tir 15 feb 2011 00:08
Sted:Oslo/Lier
Re: God jul til reviewerne

Legg inn av mariusno » søn 25 des 2011 00:09

Ja å legge ut en cache er ikke alltid rett frem, selv om man har noe erfaring fra før. Dette medførte 19 meldinger frem og tilbake til stakkars Makuta i en periode. Det må også legges til historien at resultatet ble absolutt mye bedre enn det initielle. Og at kvaliteten på cachen steg likeså (samtidig som den ble etter retningslinjene).

Må selv takke for en god hjelp og veiledning, både over nett og på event. Reviewerne er jo nesten det man ser mest til i gamet, da epost plinger inn om at NN har publisert XX. Syntes også det er artig at reviewere stiller opp som sitt alter-ego på eventer å lignende, selv om spørsmålene hagler fra nysgjerrige "brukere".

God jul til dere alle! Vi sees plutselig i romjula og på nyåret! Og jeg må bare oppfordre Makutas cache-alter-ego til å komme seg ut igjen å finne cacher:) Det er mye gøy der ute nå.

Brukeravatar
Isa
Bruker
Bruker
Innlegg:244
Registrert:søn 15 mai 2011 07:48
Sted:Trondheim
Kontakt:

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av Isa » søn 25 des 2011 00:27

Takk for jobben dere gjør.
God jul til dere alle tre!

Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Innlegg:356
Registrert:tir 11 jan 2011 20:14
Sted:Tromsø

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av Kjedalen » søn 25 des 2011 02:00

Får henge meg på her selv om det er litt seint. Jeg har bare gode erfaringer med dere reviewere med alle mine cacher offentliggjort i år. Rask og fin behandling, ingen ting å klage på! Dere gjør en flott innsats. Fortsatt god jul til dere alle - og ønsker dere et godt nytt år!
BildeBilde

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av Smort78 » søn 25 des 2011 14:04

Henger meg også på...

Takk til alle reviewere!

God Jul og Godt Nytt År!

Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av whoelse » søn 25 des 2011 14:09

Henger meg på takke-koret og ønske til reviewerer om god jul og godt nytt år!

Med så mange kalendere det er blitt så er det mye jobb for reviewerne i sluttspurten mot årets slutt hvor man også trenger å bruke tid på andre ting - så ekstra takk for denne innsatsen. Mange kalendere gir mye jobb for dere men til gjengjeld MYE glede for oss cachere. Jeg får med meg cacher fra i hvertfall 5 av kalenderne, noe som gjør meg ekstra takknemlig som cache-finner :D
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av bjorges » man 26 des 2011 11:01

Joda, her er det bare å henge seg på: Kudos til reviewerne våre!

Takk for årets innsats, fortsett med det gode arbeidet dere driver med :-)
Bilde

Brukeravatar
krl69
Senior
Senior
Innlegg:507
Registrert:lør 23 apr 2011 15:51

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av krl69 » man 26 des 2011 11:30

Jeg har ikke fått godkjent en eneste cache i 2011, men takk for at dere godkjente en drøss med andre meningsløse cacher slik at jeg har fått opp min ikke lenger så ubetydelige statistikk! Jeg bare tøyser. Gulp. God Jul og takk for en fantastisk innsats! :shock: 8)

marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av marlin85 » man 26 des 2011 16:48

Ønsker alle reviewere en riktig god jul :) Uten dere hadde ikke ting fungert for oss som driver med geocaching. Jeg henger meg på mariusno og er imponert over den jobben som dere gjør. Spesielt når det blir en del mail fram og tilbake på ting som må endres og ikke minst forslag til forbedringer. Dette var til stor nytt for vår cache som ble publisert i Drammen. Dette tar vi i mot med stor takk og vi lærer noe nytt.

Ønsker dere alt godt videre i det neste året. Håper det blir mindre syting og klaging. Det kommer man ingen vei med.

Tusen takk for kjempejobb dere gjør for oss andre :D
Bilde

Bilde

Brukeravatar
Mostly Moose
Bruker
Bruker
Innlegg:147
Registrert:tor 20 des 2007 09:51
Sted:Ja
Kontakt:

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av Mostly Moose » tir 27 des 2011 09:43

Ja, takk til våre glimrende reviewere, som har gjort en kjempejobb gjennom hele året, ikke minst i forbindelse med alle adventscachene. Jeg blir stadig imponert over hvor raskt det går, både å få ting godkjent og å få respons på ting som må/bør endres. Samtidig har dere mange verdifulle kommentarer her i forumet. Keep up the good work!
FTF er oppskrytt.

Bilde

SnorreS
Junior
Junior
Innlegg:82
Registrert:søn 20 sep 2009 21:21
Sted:Telemark

Re: God jul til reviewerne

Legg inn av SnorreS » tir 27 des 2011 23:47

Her må jeg henge meg på, sent men godt. Riktig god Jul til reviewerne, og de beste ønske rom et Godt Nytt År når det kommer. Takk for kjempebidraget dere gir til vår hobby :D
BildeBilde

Svar