Uenighet med reviewer - er det forbudt?

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
ArveAnd
Senior
Senior
Innlegg:889
Registrert:tor 06 des 2007 21:24
Sted:Melkeplassen
Re: Uenighet med reviewer - er det forbudt?

Legg inn av ArveAnd » tor 01 sep 2011 21:13

Heilt enig med siste talar.
Skulle det vere cachar ein synst åpenbart bryt med regelverket så anbefaler eg å ta det med eigar av cachen eller direkte til reviewer med epost. Ingen grunn til å starte noko runde her med cachar som skal diskuterast fram og tilbake om dei er ok eller ikkje.

Og om ein anna cache har blitt publisert så betyr ikkje det det same som at tilsvarande cachar blir publisert i framtida. Så min anbefaling, les reglane og føl dei - legg du deg med god margin til reglane så går publisering av cachane smertefritt!

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior
Innlegg:711
Registrert:søn 20 jun 2010 13:10

Uenighet med reviewer - er det forbudt?

Legg inn av hstad » tor 01 sep 2011 21:22

Kjerstih: for meg så såg den Clas ohlson cachen fin ut. Ingen veldig kommersiell vinkling, meir historikk. Og det er vel akkurat her det kan være vanskelig å skille.

Eg var for nokon år siden på ein pølserestaurant i Nürnberg som hadde vært i drift svært lenge, trur det var snakk om nærmere 200 år. Ein evt cache ved denne restauranten som forteller om historikken, ville eg definitivt ikkje sett på som noko problem, sjølv om den var i daglig drift.

Thohar: trur ikkje spørsmålet fra Kjerstih var meint som ein form for heksejakt. Eg synes det var eit fornuftig spørsmål som bør få eit fornuftig svar.


Mvh hstad on Tapatalk

Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30

Re: Uenighet med reviewer - er det forbudt?

Legg inn av Synth75 » tor 01 sep 2011 21:54

Denne tråden er vel nå greit å stenge. De siste postene har uansett ikke stort med det opprinnelige temaet å gjøre.

Låst