Challenge cacher

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:
Re: Challenge cacher

Legg inn av thomfre » tor 23 aug 2012 21:44

SDJR skrev:Hvis ikke reviewerne har tid til å svare på forespørsler og klager, så burde det kanskje være flere av dem? Det er sikkert mye trafikk til Groundspeak også, de skal tross alt svare på klager fra hele verden. Men dette var off-topic (ta det i egen annen tråd).
Reviewerne sin oppgave er å publisere, Groundspeak sin jobb er å ta imot klager - de har betalt for det...
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior
Innlegg:664
Registrert:man 18 aug 2008 21:35

Re: Challenge cacher

Legg inn av Makuta Teridax » fre 24 aug 2012 13:07

SDJR skrev:Gode nyheter! Fikk svar idag på anken til Groundspeak, med full seier til meg. Dvs at "tommelfingerregelen" som reviewerne har gått etter var feil (som jeg hevdet). Man kan kreve at så mange cacher man vil skal være funnet innen et visst område.
Dette er noe misvisende, så jeg forsøker meg på en presisering. Groundspeaks avgjørelse oppklarer ikke først og fremst antallet/andelen cacher man kan kreve at en geocacher skal finne, men avgjørelsen oppklarer at kravet «alle cacher i et avgrenset område» ikke regnes som en spesifikk liste med cacher. Og det er som en følge av dét at det ikke er noe maksimumsantall/maksimumsandel. Altså:

1) Når det gjelder challenge-cacher som går ut på å finne et antall cacher i et avgrenset område, regnes dette ikke som en spesifikk liste med cacher. Derfor finnes det ikke noe maksimumsantall/maksimumsandel.

2) Når det gjelder challenge-cacher som går ut på å finne en spesifikk liste med cacher, er det fremdeles en maksimumsgrense/maksimumsandel. Akkurat hvor stor denne andelen er, tror jeg Groundspeak skal få avgjøre.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Svar