klatere event

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Svar
Brukeravatar
la7tma
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:38
Registrert:ons 20 feb 2008 19:57
Sted:bor i oslo cacher i trøndelag
klatere event

Legg inn av la7tma » tir 02 aug 2011 22:20

hei jeg har planer om å arrangere et klarete event.
det jeg lurer på om det er lov å ha event boks som bare er tilgjengelig under eventet.
å ha det som en konkurranse. viss det er lov, er det snakk om å legge ut 3-4 stk med 161m mellom hverandre.
siden der er nok av klatre bokser der jeg bor trenger det ikke så mange ny.
eller må jeg glemme iden med å legge ut så mange å bare konsentrere meg om en som skal henge der hele tiden?

InsaneTTM
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:45
Registrert:ons 04 aug 2010 13:22

Re: klatere event

Legg inn av InsaneTTM » tir 02 aug 2011 22:35

Takk for entusisiasmen du viser med klatre-cacher i Trøndelag la7tma og takk for minievnteet i går. Teknisk sett får man publisert cacher i forbindelse med event, jeg vil dog anta at reviewerne vil ha dem inn i god tid før eventet og låse dem slik at dem blir publisert til rett tid.

Cachene er da dine, og det er opp til deg å arkivere dem da når det passer for deg. Om du velger å gjøre det like etter eventet er over vil du selvsagt bli sett på som en stor dust :oops:

Brukeravatar
manutnamkeng
Junior
Junior
Innlegg:69
Registrert:søn 08 aug 2010 19:47

Re: klatere event

Legg inn av manutnamkeng » tir 02 aug 2011 22:53

Geocache Permanence: Geocaches are placed for the long term. Geocachers will expect your cache to remain in place for a realistic and extended period of time. Therefore, caches that have the goal to move ("traveling caches"), or temporary caches (caches hidden for less than 3 months or for events) will not be published.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Brukeravatar
la7tma
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:38
Registrert:ons 20 feb 2008 19:57
Sted:bor i oslo cacher i trøndelag

Re: klatere event

Legg inn av la7tma » ons 03 aug 2011 01:38

takk for svaret.
jeg leita litt rund men kunne ikke finne det, men nå vett jeg det så det blir publisert en ny cache til eventet.
når det kommer er jeg ikke sikker på, må finne en god plass først. har noen i kikkerten.

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior
Innlegg:664
Registrert:man 18 aug 2008 21:35

Re: klatere event

Legg inn av Makuta Teridax » tor 04 aug 2011 21:51

la7tma skrev:jeg leita litt rund men kunne ikke finne det, (…)
Sånn generelt: gå til siden http://www.geocaching.com/seek/default.aspx, og se høyre halvdel av siden ("Hide a cache" / "Gjem en cache"). Der finner du nyttige lenker, retningslinjer og tips.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Svar