Tatt ferie?

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior
Innlegg:664
Registrert:man 18 aug 2008 21:35
Re: Tatt ferie?

Legg inn av Makuta Teridax » tir 29 jun 2010 00:52

Jeg drog til Sicilia natt til mandag 21. juni og er nettopp kommet hjem. Jeg har ikke engang lest alle meldingene i denne tråden, men jeg altså tilbake og vil begynne å ta igjen etterslepet etter hvert. Jeg har en drøss cacher i køen og 78 uleste e-post, så det vil ta tid før jeg er helt à jour.

Svenskene har vært til uvurderlig hjelp når jeg har vært bortreist. Jeg har jobbet siden i vinter med å få en norsk godkjenner til. Dette har tatt uhorvelig lang tid – delvis fordi Groundspeak har vært sendrektigheten selv, og delvis fordi dem som er blitt spurt har takket nei, av fullt forståelige grunner.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior
Innlegg:664
Registrert:man 18 aug 2008 21:35

Re: Tatt ferie?

Legg inn av Makuta Teridax » tir 29 jun 2010 09:01

GorgonVaktmester skrev:Når det har gått over 3 dager må det da være mulig å stille et spørsmål på forumet om noen vet hvorfor det tar så lang tid uten at alle andre oppfatter det som man kritiserer godkjenneren.
Det er helt i orden for meg om folk lurer på hva som skjer, når det er gått tre dager uten svar. Forøvrig er det ikke noe problem med kritikk og tilbakemeldinger, så lenge den er relativt konstruktiv.

Ellers står jeg på flyttefot om dagen, så selv om jeg er tilbake, vil nok ikke behandlingen av cacher og e-post gå like fort som normalt – spesielt siden sommeren er høysesong for antall cacher som sendes inn og fordi de færreste kan publiseres slik de er. Mange av cache-oppføringene som sendes inn er f.eks. laget av ferierende utlendinger eller nybegynnere som trenger veiledning før cache-oppføringen kan publiseres.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Brukeravatar
solve
Senior
Senior
Innlegg:705
Registrert:man 11 feb 2008 15:18

Re: Tatt ferie?

Legg inn av solve » tir 29 jun 2010 19:16

synes du gjør en flott jobb, jeg da. OG, skjønner godt at du trenger hjelp.
Får håpe du/dere finner en som har tid, lyst, og evne til å bli avlaster for deg.

God Sommer!
BildeBilde

urytrbyni
Junior
Junior
Innlegg:69
Registrert:søn 18 mai 2008 22:13

Re: Tatt ferie?

Legg inn av urytrbyni » tir 29 jun 2010 22:41

Uansett godt å se at du har kommet på nett igjen :D
urytrbyni has quit geocaching

urytrbyni
Junior
Junior
Innlegg:69
Registrert:søn 18 mai 2008 22:13

Re: Tatt ferie?

Legg inn av urytrbyni » tir 29 jun 2010 22:52

Makuta Teridax skrev: Svenskene har vært til uvurderlig hjelp når jeg har vært bortreist. Jeg har jobbet siden i vinter med å få en norsk godkjenner til. Dette har tatt uhorvelig lang tid – delvis fordi Groundspeak har vært sendrektigheten selv, og delvis fordi dem som er blitt spurt har takket nei, av fullt forståelige grunner.
"Ansett" 4 nye godkjennere(minst). På den måten blir det lettere å ta unna de hektiske sommermånedene og man blir mindre avhangig av enkeltpersoner. På den måten kan det vel bli lettere å få et ja også?
urytrbyni has quit geocaching

Brukeravatar
Makuta Teridax
Senior
Senior
Innlegg:664
Registrert:man 18 aug 2008 21:35

Re: Tatt ferie?

Legg inn av Makuta Teridax » ons 30 jun 2010 10:40

urytrbyni skrev:"Ansett" 4 nye godkjennere(minst). På den måten blir det lettere å ta unna de hektiske sommermånedene og man blir mindre avhangig av enkeltpersoner. På den måten kan det vel bli lettere å få et ja også?
Det å være to vil hjelpe mye i første omgang. Det største problemet har likevel vært Groundspeak, som tross purringer har brukt måneder på å svare på henvendelser om nye kandidater. Hadde de ikke vært så trege, hadde jeg kunnet lære opp en ny reviewer da det var mindre å gjøre, så vi kunne vært to nå når sommeren er her.
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

Svar